Pink Fire Pointer Uppdatering 5 veckor med revitalash

Uppdatering 5 veckor med revitalash

5 veckor med revitalash, 1 lager mascara

innan behandling med revitalash, 1 lager mascara

Malin, du efterlyste en uppdatering på behandlingen med revitalash. Det var svårt att fotografera sig själv i samma vinkel men jag tycker jag kom ganska nära. Nu till resultatet. Tycker inte att det så här 5 veckor in i kuren syns så jättemycket om jag ska vara helt ärlig. Däremot känner jag skillnad. Själva texturen på fransarna är märkbart annorlunda. De känns starkare och lite, lite kraftigare. Vi pratar mikroskopiska nyanser, man måste förstora upp bilderna men jag anar att de sitter lite tätare. Googlade runt lite och det verkar som om det tar lite längre innan större resultat uppnås (hos de flesta) så än finns hopp om de där svepande drömfransarna! 
Glad söndag ni fina läsare,
Matilda K