Pink Fire Pointer Dagarna går

Dagarna går




Ett litet nyförvärv, en dockvagga som idag fått agera fotoobjekt tillsammans med docktäcken från butiken. Passar på att tacka J som hjälpte mig att köpa den eftersom jag ångrade att jag inte köpte den häromdagen, som tur var fanns den kvar!



Skulle behöva mig lte törnrosasömn själv känner jag. J sover illa och har mycket mardrömmar, jag ÄR hans napp om nätterna.
Note to one self; Skaffa alla sorters nappmodeller som finns och testa igen.





J i badet, hal som en ål och doftandes som ett hav av rosor eftersom den enda tvålen jag hittade var min lyxtvål från Cath Kidston.




J på en av grannarnas fina hästar! Som vilda västern fast bättre.




Nackdelen med kokkaffe i sommarstugan är nog att jag glömmer av mig att man I N T E får spola ut sumpen. Idag fick herr Karlsson gräva upp hela systemet och gräva en ny tvåkammarsbrunn för bättre avrinning. Vårt köksvatten går raka vägen ut i backen som är av sand...nu en bättre konstruktion dock!

Det var det hele idag.
Kram,
Matilda K