Pink Fire Pointer pausläge?

pausläge?


Det är så märkligt. Ibland när jag precis ska till att somna kommer jag på ett blogginlägg. Nästa morgon är det som bortblåst. Jag har för första gången sedan jag började den här bloggen;

1 bloggtorka

2 för lite egentid

3 minimal inspiration (tror det beror på kombination av punkt 2 och det faktum att jag sover dåligt om nätterna just nu)

Så UTMANA mig. Fråga nåt eller skicka på mig en fyll-i-lista. I annat fall tror jag det lutar åt en liten bloggpaus på ett tag. Tror kanske jag återkommer snabbare är jag tror just nu i skrivande stund men i vilket fall så hoppas jag att ni som tittar in här fortsätter med det. Era kommentarer och era besök betyder jättemycket för mig, kanske har varit dålig på att säga det.

På lördag åker vi upp till torpet i vår andra semesteromgång och jag hoppas på lite mer ledigt denna gång. Skulle ju vara toppen att vakna upp utan agenda nån dag på året i alla fall. Skönt om de sk batterierna kunde få fyllas på med energi och lust.

Stor kram till er,
Matilda K