Pink Fire Pointer En tur till Gotland

En tur till Gotland

Kalkstenshus med snickarglädje. Fin mix.

Pistage och vackra pardörrar.

Inredningsbar vind. Jaaa, tack. Och vilka roliga fynd det verkar finnas där dessutom!

Lada. Med väldigt vackra fönster måste jag tillägga.

Nej men en sal, någon?

Säga vad man vill men de var inte fega!

Visst känns det som ett Lundbydockhus à la 70-tal i verklig storlek?

Jag var väldigt inne på att bli husmäklare ett tag (90-talet) men blev avrådd. Säkert lika så bra. Jag hade trivts med att få kika in hos folk mest hela dagarna men jag tror inte yrket skulle passat mig riktigt. Jag älskar Hemnet dock! Kan gå på hur många visningar som helst! Utan skoskydd, direkt hemifrån från favoritplatsen dessutom. Ikväll har jag varit och besökt Gotländska gårdar. Här finns en hel del att titta på. Man får ganska mycket för pengarna men renoveringsbehoven är digra. Bilderna är från flera objekt.
Kram
Matilda K