Pink Fire Pointer Åka tåg?

Åka tåg?

foto Patric Johansson
Jag gruvar mig lite inför morgondagen. Jag har varit solo hela veckan tillsammans med lilla J. Febern svajar lite hit och dit men på det hela taget är han ändå ganska ok. Vi har en flygresa till Norrland inbokad till imorgon. En liten minisemester över helgen. Ser så fram emot att plantera lökar och äta höstmiddag och elda i spisen! Nu gruvar jag mig för resan till Arlanda. Att få J att samarbeta är inte det lättaste just nu. Mycket vilja i en liten kropp, lägg till rusningstrafik och febertoppar på det så förstår ni mitt dilemma. Att ta flygtaxi tillåter inte plånboken. Jag hade tänkt ta bussen till Arlanda från cityterminalen men så kom jag på att Arlanda Expresståget kanske är ett bättre alternativ!? Någon med erfarenhet?
Är det långt att gå väl framme på Arlanda (från station till terminal 4, inrikes), har inte tänkt ta någon vagn med mig...
hoppas på tips från någon som vet!
Kram
Matilda K