Pink Fire Pointer Tisdag

Tisdag


Det är en sån dag idag.
Jag ska göra mitt bästa för att få det att vända men efter en emotionellt jobbig helg och nätter av bök och stök med lilla J i min säng är det inte helt lätt.
Jag ska faktiskt ta till ett klassiskt knep idag i form av en liten snabbtur till Lindex. Idag lanseras Missoni-kollektionen. Det vill jag ju inte missa och hoppas att det ska pigga upp!
Kram på er,
Matilda K

Ett litet tillägg;
Jag känner liksom många andra för att säga Missoni my ass. Ursäkta min franska men hur kan man satsa så stort på en kollektion och falla så platt. Idag är jag så glad att jag inte sköter Lindex Facebook admin. Vad jag förstår var allt slutsålt på 15 minuter, både online och i butikerna. Hörde att Lindex på min ort hade kö utanför butiken redan klockan halv 9 (de öppnar 10) När jag kom så gapade bord, ställningar och hyllor tomma. Ett (1!) par örhängen hängde och dinglade, det var allt som fanns kvar. Nu finns hela härligheten på Tradera. Vart är den här världen på väg kan man ju undra.