Pink Fire Pointer Barnrum- klädförvaring

Barnrum- klädförvaring

Vi funderar på att byta runt rum här hemma igen. Den här gången blir det typ så att alla byter med varandra så en hel del jobb väntar! Det lär inte bli före jul men nu samlar jag barnrumsinspiration som en liten ekorre. Tänk att Jonathan ska få ett eget rum snart, det finns för mycket fint att välja mellan dock! Bjuder på några fina garderobsbilder som får mitt hjärta att klappa lite extra!
sstilrent snyggt med mätstickan direkt på skåpet- I Like
Coolaste klädskåpet kommer härifrån

källa


källa
källa
STUVA från Ikea
källa Habitat 


källa
källa okänd
DIY källa
DIY källa
Som sagt det finns ju hur mycket fint som helst. Allra helst skulle jag vilja få tillbaka min egna gamla garderob (Ikea 70-tal) som just nu befinner sig hos min exmake.

Kram på er,
Matilda K