Pink Fire Pointer När hjärtat skrattar

När hjärtat skrattar

Framsida av kimonotyg i bomull och baksida av sammet, dold dragkedja.

J satt som en liten kejsare på en mjuk tron.


Får hjärtat att skratta..

Jag fullkomligen Ä L S K A R tygerna i mina kuddfodral som kom med posten från www.pillove.se Ljuvliga japanska kimonotyger i härligt färgsprakande kulörer. De är så vackra att hjärtat hoppar till av glädje varje gång ögat hamnar på dem. Det är så här det känns när hjärtat skrattar tänker jag och känner att jag ler varje gång jag passerar dem. Nu återstår bara att bestämma om de ska få bo här hemma i stan eller om de ska upp till torpet. 
Tyvärr lägger webshopen Pillove ner verksamheten (åtminstone på ett tag) varför det just nu pågår en dunder-REA. Det är dock bara några få dagar kvar nu (webshopen stänger 31/5) så ska du fynda kuddfodral måste du skynda dit illa kvickt!

Kram
Matilda K