Pink Fire Pointer hej där

hej där

Hej
Ja, det är jag.
Nej, jag fotograferar hellre nåt annat än mig själv.
Faktum är att jag helst inte är med på bild.
Nu är ju dock detta ett litet före-efter så jag gör ett undantag.
Detta är alltså före-bilden.
Jag fick den efterlängtade ögonfransnäringen i födelsedagspresent så nu ska här testas!
Nu är det bara så att mina ögonfransar är i princip osynliga utan mascara, de har mer eller mindre blivit hudfärgade? Åtminstone från halva längden och ut till tippen. Därför blir testet med mascara på. Jag menar, annars blir det svårt att urskilja något.
Som synes, inte jättekorta men väldigt glesa, tom lite luckor här och var. Och ja, jag vet, jag borde plocka brynen men hey, jag hinner ju inte.
En annan sak nu när ni ser mina ögon upclose, vad skulle ni säga att de har för färg? Jag har svårt att kalla mig blåögd, de är inte gröna, inte grå? Skulle vara kul att höra vad någon opartisk tycker?

Näringen heter revitalash och jag ska ta nya bilder om 2 veckor så får vi se hur jag ser ut då.

Ps Det här blev nästan lite jobbigt. Inte van att displaya mig själv till skillnad från så många andra i bloggvärlden.

Kram
Matilda K