Pink Fire Pointer DIY Cupcaketoppers

DIY Cupcaketoppers

En av mina huvuduppgifter för Bontis mässmonter var att bestämma allt det grafiska. Ville få ett enhetligt intryck och tänkte att även de söta små minicupcakesen måste matcha resten. Sagt och gjort, jag samlade inspiration och sim sa la bim...

Så här blev resultatet



Så här gjorde jag
Utstansare och lite kraftigare scrappapper från Panduro

Tejpade en tandpetare på en rundel

och klistrade på en ovanpå, nu är basen klar

Knöt små tunna sidenband i rosetter. Pillrigt.

Hittade på designen och printade ut på färgat papper

Klippte ut och klistrade på. Här kan man ju välja att använda en utstansare istället så spar man väldigt mycket tid. Dessvärre fanns bara en storlek på utstansare på Panduro och jag ville ju ha en mindre ovanpå den större...
Här kommer lite fin inspiration som jag utgick ifrån!





Önskar er alla en Glad fredag. Jag har lite jobb kvar men snart, snart gör jag helg och det behövs kan jag säga!
Kram
Matilda K