Pink Fire Pointer I am hooked

I am hooked

bild från ...lovemaegan.com
Ja, det här med hår och frisyrer tar visst aldrig slut. Minns ni min hemska klippning i slutet av sommaren? Som jag grät. Jag har fortfarande inte klippt om mig men har hittat vägar runt problemet.

Jag ramlade på en videotutorial om hur man enklast i världen fixar snygga lockar utan locktång. Jag är fast. Orkar inte fixa till dem varje kväll men när jag gör det och går och lägger mig med huvudet fullt av snurror så känner jag mig som kvinnorna i lilla huset på prärien. Inte så värst attraktivt och inte så värst bekvämt (det gäller att ha en tjock och mjuk huvudkudde) men åååå, vilka lockar jag vaknar med. Bara att snurra upp och dra fingrarna igenom håret, liten lätt spray så är allt hårbekymmer ur världen. Dessutom blir frisyren bättre och bättre under dagen.
HÄR är länken till originalinlägget med videon.

Snart är det dags för mössa också, det lär ju lösa en del tänker jag och ser för första gången i mitt liv fram emot att sätta på mig min. Har spanat in flera snygga mössor på stan redan!
Kram
Matilda K