Pink Fire Pointer ...och allt bara rullar på

...och allt bara rullar på

Det är mycket nu. Teenagers and toddlers-same same but different.
S ska göra sitt gymnasieval efter jul så jag engagerar mig mycket i det just nu. Tänk vilken skillnad det är nu och när en annan skulle välja gymnasium...det lutar åt estetiska programmet med inriktning foto. Låter hur kul som helst!
J ska börja förskolan efter julhelgerna. Vart tog tiden vägen? Vi kommer inte att få plats till honom på den förskola vi hade valt i första hand men ett helt annat otippat alternativ har dykt upp i form av kyrkans förskola. Vi ska på besök i övermorgon och jag är riktigt nyfiken!
Mitt i allt försöker jag fräscha upp russinnet inför julhandeln och jobbar vidare åt Bonti. Samt lotsar diverse hantverkare här hemma.
Men mest av allt drömmer jag mig bort. För långt bort tycker herr K. Det här fina huset finns till salu i Katrineholm. Tyckte om den annorlunda planlösningen! Vill du se mer så titta här.





Kram
Matilda K