Pink Fire Pointer Fix, snor och kottar

Fix, snor och kottar

Jag har varit vabbad i fyra dagar nu. Har försökt hinna med en massa saker som legat som lösa trådar här hemma. Är nog gladast över att ha fixat hit en reparatör till vår gamla torktumlare som nu spinner som en huskatt! 
Början av veckan var minst sagt gnällig, snorig och hostig, vi satt mycket i soffan och nu kan jag snart samtliga barnfilmer utantill. Mot slutet av veckan har jag sett hur Jonathan blivit sitt vanliga glada jag. 
Idag lärde han sig att säga "toppen" och så svarade han i telefon själv (jag satt upptagen i mobilen). Till min förvåning gick han kavat fram och lyfte luren från laddaren och skanderade glatt LOLO (hallå). Oj vad tiden går snabbt, till nyår är han redan 2! Hoppas på att hinna plocka kottar i helgen, har samlat så mycket fin inspiration. Jag längtar efter att pyssla.
Håll till godo.










Kram på er,
Matilda K