Pink Fire Pointer Kalender- inspiration

Kalender- inspiration

När började ni med adventskalender till era barn? Våra stora barn har vuxit ur konceptet och frågan är om inte J är för liten? Det finns så många fina, jag blir så sugen på att göra en egen.
kalender i luffararbete, www.russinnet.se

små minikort numrerade 1-24, www.russinnet.se


hemsydd med fina resttyger, I like

stilren med små bruna numrerade askar i papper

Ååå, vad fint! Vad ryms i en nöt? 

stilrent med vita kuvert

Gamla babystrumpor återanvända till kalender!

Kit att köpa via Etsy

också denna via Etsy eller något för den händiga att sticka själv...





Önskar er alla en fin helg, själv har jag inget bestämt att hitta på och det känns ganska bra. Veckan som gick sprang förbi. Inser att vi närmar oss jul och det känns lite vemodigt att jag inte kommer att ha hand om russinnets julhandel i år. I nästa vecka ska jag träffa russinnets nya mamma (eller jag menar ägare).
Kram
Matilda K