Pink Fire Pointer Julkänsla?

Julkänsla?


Nej men det är ju inte ens första advent och här sitter jag och handlar julklappar på nätet. Har nästan kommit i julstämning! Blev inspirerad av mycket fint jag "hittade".
Kanske plockar jag fram lite jul till helgen eller förresten, jag måste putsa fönstren först.
Dessutom, jag har en överraskning till mannen på gång men den får jag visa upp först efter hans födelsedag om 14 dagar!
Kram
Matilda K

1 Julstjärnan Zig Zag som känns krispigt fräsch kommer från Watt & Veke, finns hos inreda.com, 150 kr.
2 Det supersnygga fodralet till tändsticksasken heter Hommage och är tillverkat i Sverige och för varje fodral som säljs stöds Solstickefonden med två svenska kronor. Finns hos designonline.se, 199 kr.
3 Funderar på årets paketinslagning, det finns så mycket fint, allt i från Cath Kidston´s ljuvligheter till rå enkelhet från Granit, 10-pack 29 kr.
4 Den smått fantastiska kälken i svart stål med medar och ryggstöd i samma material. Vit träsits och vitt trähandtag på snöret finns hos inreda.com, 1300 kr.
5 Jag är en sucker för ljushållare och ljusstakar, en period hade jag köpförbud på liknande (och en väninna fick alltid hindra mig från att köpa fler) men nu har jag gjort mig av med många äldre värmeljushållare så jag kanske kan häva köpstoppet? Stjärna från Indiska, 49 kr. 
Den runda, handgjorda ljuslyktan True Feeling från Normann Copenhagen är formgiven med idén att det inte är formgivarens ögon utan fingertoppar som bestämmer formen. 2-pack från designonline 189 kr.
Kulljusstake som är vändbar. Ljusstaken är handtillverkad i Sverige och passar för både stearin och värmeljus. Från Rotor finns även den hos designonline, 490 kr.